Czy opłaca się leasingować auto?

snake

Użytkownik

#2015-01-12 09:47:13 
Witajcie wszyscy użytkownicy forum. Założyłem ten temat ze względu na konieczność uzyskania niezbędnych informacji. Szukam firmy, która miała by najlepsze oferty jeśli chodzi o leasing. Głównie zależy mi na tym, aby wziąć w leasing auto dostawcze na firmę. Sądzę, że tak będzie dla mnie najkorzystniej, chociaż mogę się mylić. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli ktoś zechce podzielić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami w tym kierunku. Pozdrawiam.

tony_montana

Użytkownik

#2016-10-24 05:21:01 
Witam. Ja bym normalnie kupił auto jeśli nie masz na to kasy, to wziąłbym na twoim miejscu jakąś niedużą pożyczkę. Wydaje mi się, że leasing to nie jest najlepszy wybór. Z resztą nie mam w tym doświadczenia. Może niech się wypowie ktoś kto się na tym dobrze zna. Powodzenia w poszukiwaniu lepszej drogi.

lady_baba

Użytkownik

#2016-10-24 05:51:32 
Cześć. A ja mam zupełnie odmienne zdanie. Sądzę że leasing auta jest jak najbardziej opłacalny. Sama kiedyś korzystałam z takiej opcji i byłam bardzo zadowolona. Najważniejsze to wybrać odpowiednią firmę, która udzieli ci tego na lepszych warunkach. Bo łatwo jest się dać naciągnąć na niepotrzebne dodatkowe opłaty typu ubezpieczenia itp. Lepiej jest wszystko przemyśleć z doradcą.

donata

Użytkownik

#2016-10-24 06:51:28 
Witajcie. Też jestem zdania, że najpierw trzeba wszystko dobrze przemyśleć. Jeśli wam zależy na konkretnej, fachowej obsłudze to radzę skontaktować się z doradcami z tej firmy leasing24.pl. mają bardzo dobre referencje. Sądzę, że to będzie najlepszy krok ku poszukiwaniu doskonałej oferty. Zadzwonić zawsze można, najwyżej podziękujesz i poszukasz czegoś innego.

Sabina Czarna

Użytkownik

#2016-10-24 09:15:55 
Racja, jakby co to można odmówić. Ja też tak szukałam co prawda firmy pożyczkowej.

ChihuahuaMama

Użytkownik

#2016-10-24 09:33:20