Jak najtaniej dostać się do Niemiec?

Sabina Czarna

Użytkownik

#2015-06-17 14:37:19 
Witam wszystkich, czy możecie polecić mi jakąś tanią taksówkę, którą dostanę się do Niemiec. Chodzi mi konkretnie o podróż do Dortmundu. Szukałam połączeń lotniczych, ale te są zbyt drogie jak na moją kieszeń. A dodam, że jestem studentką i nie stać mnie na rozrzutność.

WesS

Użytkownik

#2016-12-06 02:43:33 
No jak już do Niemiec jedziesz to nie jest chyba aż tak źle z Tobą, a właściwie to z Twoimi finansami. A tak na poważnie to nie szukaj żadnej taksówki przynajmniej w dosłownym tego słowa znaczeniu. Lepiej poszukaj jakies firmy przewozowej, która przewozi osoby na konkretnych trasach. Na pewno ktos Ci pomoże w znalezieniu takiej firmy.

Fabien89

Użytkownik

#2016-12-06 04:31:58 
Ja Ci pomogę jak chcesz, bo znam pewniaka, który wyrusza w trasy z zachodnich regionów naszego kraju. Zajrzyj tutaj http://belbus.pl/ bez wątpienia jest to najlepsza oferta zarówno pod względem cenowym, jak i samej obsługi. Podróż przebiega szybko i w bardzo milej atmosferze.

Sabina Czarna

Użytkownik

#2016-12-06 05:46:01 
No nie wiedziałam, ze takie firmy wogole są. Ale to dobrze, bo człowiek uczy się przez całe życie. Mam nadzieję, że szybko uda mi się znaleźć odpowiednie połączenie.

snj7733

Użytkownik

#2016-12-06 06:09:11 
Z kierunkiem niemieckim to akurat nie ma problem u, podobnie jak z kierunkiem brytyjskim. Tam po prostu ludzie jeżdża zarówno w odwiedziny, jak i do pracy, więc to częsty kierunek. Dlatego też takie usługi są świadczone, bo jest po prostu na nie popyt i to dosc spory.

ChihuahuaMama

Użytkownik

#2016-12-06 06:51:18 
Nie są to wcale drogie usługi. Sprawdzałam akurat u tego przewoźnika i generalnie za kilkadziesiąt euro człowiek może dotrzeć w każdy punkt Niemiec. Z reguły jednak ludzie wybierają większe miejscowości, bo z nich możliwa jest dalsza realizacja dalszego wyjazdu.

KrysiaPosen

Użytkownik

#2016-12-06 09:24:01