Łóżko medyczne – kupować online czy w zwykłym sklepie??

tony_montana

Użytkownik

#2015-01-12 10:47:13 
Witam serdecznie wszystkich. Znajdę tutaj jakieś osoby znające się dobrze na kwestii zakupu profesjonalnych łóżek dla osób chorych i niepełnosprawnych? Bardzo potrzebuję wsparcia, gdyż nie mam zbyt dużego doświadczenia, a takie łóżko niestety jest potrzebne do domu moich rodziców. Ojciec jest w szpitali i niestety, ale po wyjściu z niego będzie zależny od innych, potrzebny jest profesjonalny sprzęt i konkretne łóżko, które ułatwi mu korzystanie z niego. Niestety łóżko może na dobre stać się domem mojego ojca…musi być wygodne. Pomożecie coś w tej kwestii?

lucky_luck

Użytkownik

#2017-01-12 22:30:21 
Skoro to jest osoba obłożnie chora to przede wszystkim zwracaj uwagę na rozwiązania dotyczące zapobiegania odleżynom, łóżko powinno mieć specjalne materace, a i dobrze jeśli wykonane jest w taki sposób, aby przekładanie osoby chorej na różne boki, na plecy czy na brzuch było w miarę łatwe. To bardzo ważne, zajmowanie się taką osobą jest naprawdę trudne i dobry sprzęt może bardzo to ułatwić.

lady_baba

Użytkownik

#2017-01-13 00:15:02 
ja mogę Ci polecić kupowanie online, wejdź sobie pot ten adres http://wyposazenieszpitali.pl/produkty/lozka-medyczne/, nie dość, że mają duży wybór sprzętu to jeszcze ceny naprawdę są tam bardzo przystępne. Sporo też się tam dowiesz o samym sprzęcie medycznym, co także jest plusem.

tony_montana

Użytkownik

#2017-01-13 02:56:55 
kurczę, w obecnej chwili i tak mnie niestety nie stać :/ a nie wiecie jak wygląda ten wynajem sprzętu medycznego? Widzę, że tam chyba istnieje taka opcja?

Fabien89

Użytkownik

#2017-01-13 05:12:18 
wynajem to wynajem, musisz się z nimi skontaktować i zapewne podadzą Ci cenę wynajmu w zależności od czasu na jaki sprzęt je potrzebny. Mówisz jednak, że to będzie już stała opieka, tak? Nie wiem więc czy wynajem faktycznie ma sens. W przyszłości takie łożko będziesz mógł sprzedać za dobre pieniądze myślę.